ترمینال و پایانه های مسافربری ایلام in Camden Enterprise Hotel

  • June 23, 2020, 3:54 a.m.
  • |
  • Public

ترمینال ایلام

این ترمینال اصلی ترین و بزرگترین ترمینال استان ایلام می باشد و در قسمت جنوبی شهر قرار گرفته است. ترمینال ایلام به علت قرار گرفتن در خیابان چاله سرا به این نام نیز معروف است. سرویس های مختلفی از مبدا این ترمینال به سرتاسر ایران ارائه می شود. این سرویس ها در روزهای معمولی حدود 30 سفر در روز و در ایام تعطیلات تا 50 سفر می رسد. سرويس دهي اين ترمينال در ايام اربعين، عيد نوروز و ابتداي مهرماه و مناسبت هايي كه معمولا مسافران بيشترين تقاضاي خدمات رساني را دارند تا 70 سرويس در روز قابل افزايش است.

امکانات ترمینال ایلام

علی رقم کم بودن میزان سفرهای این ترمینال، باز هم از امکانات بالائی برخوردار است. از این امکانات می شود به دفاتر نمایندگی فروش بلیط اکثر تعاونی ها و شرکت های مسافربری، سکوهای سوار و پیاده شدن به طور جداگاه برای هر شرکت، اتوماسیون حمل بار، سالن های انتظار متفاوت و بزرگ، مسافرخانه و هتل کاوه، سالن های غذاخوری و کافی شاپ، دستگاه های آبسردکن، رمپ ویژه معلولان، پارکینگ، مسجد و نمازخانه، حمام و آرایشگاه، شعبه بانک ملت، دستگاه های خودپرداز، تلفن های همگانی، غرفه های فروش اجناس و خوراکی ها و سوغاتی، ایستگاه پایانه‏ای اتوبوس های شرکت واحد، دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر ایلام، نیمکت های سایبان دار در محوطه پایانه، خدمات مکانیکی و کارواش و خوابگاه مجهز رانندگان اشاره کرد.

این امکانات بر اساسی نیاز مسافران و رانندگاه ایجاده شده اند تا رفاه و آسایش آنها را در استفاده از ترمینال بیشتر کنند. پارکینگ این ترمینال دارای امنیت بالائی است و به صورت شبانه روزی خدماتش را ارائه می کند. یکی از مزایای این ترمینال توجه به افراد ناتوان و معلول است. خوابگاه موجود در ترمینال برای استفاده رانندگاه غیر بومی در بین دو سفرشان تعبیه شده است. در محوطه این ترمینال نیمکت های سایبان داری ایجاد شده است که برای زمان های انتظار بسیار مناسب می باشد.

مسیرهای ترمینال ایلام

مسیر های خروجی این ترمینال شامل تهران پایانه غرب (آزادی)، اصفهان پایانه کاوه، اهواز، پایانه ارومیه، بوکان، میاندوآب، سنندج، پایانه همدان، پایانه شهرکرد، بروجرد، دورود و دهلران است. در برخی مواقع به علت کمبود تقاضا برای سفر، مسافران دو مسیر که در امتداد هم قرار دارند را به طور همزمان با یک اتوبوس جا به جا می کنند.

از شهر هائی همچون تهران پایانه غرب (آزادی)، پایانه کرج،  پایانه صفه (اصفهان )، پایانه کاوه (اصفهان)، پایانه سیاحت اهواز، پایانه ارومیه و پایانه سنندج برای این مقصد سرویس هائی  عرضه می شود.

https://mrbilit.com/mag/ilam-terminal/


No comments.

You must be logged in to comment. Please sign in or join Prosebox to leave a comment.