کارآمدترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما ارزان in Camden Enterprise Hotel

  • May 26, 2020, 4:49 a.m.
  • |
  • Public

دانلود اپلیکیشن مستر بلیط بسیار ساده و راحت است. شما می توانید بسته به نوع سیستم عامل گوشی خود این اپلیکیشن را از کافه بازار یا سیب اپ دانلود و نصب کنید. اگر از سیستم عامل IOS استفاده می کنید آن را از سیب اپ و اگر سیستم عامل اندروید دارید آن را از کافه بازار پس از جستجو دریافت کنید.
به گزارش صبح توس؛ امروزه اپلیکیشن های زیادی در زمینه های مختلف بر روی گوشی های هوشمند قرار گرفته است که از هر جهت کارها را برای ما راحت تر و سریع تر کرده است. تنوع این اپلیکیشن ها روز به روز بیشتر می شود که می تواند در جنبه های مختلف زندگی مورد استفاده قرار بگیرند. در حال حاضر اپلیکیشن های کاربردی بسیاری درزمینه سیر و سفر و خرید اینترنتی بلیط طراحی شده اند که تجربه سفر را شیرین و راحت تر می کند. مثل خریدهای اینترنتی روزانه از فروشگاه های مختلف، اکثر ما هم دوست داریم خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را اینترنتی انجام دهیم. کافی است این اپلیکیشن ها را روی گوشی خود نصب کنید و از مزایای فوق العاده آن ها بهره مند شوید. یکی از این اپلیکیشن ها، اپلیکیشن مستر بلیط است که مشکلات جستجو و سردرگمی را تا حد خیلی زیادی کاهش داده است.
از کجا اپلیکیشن مستر بلیط را دانلود کنیم؟
دانلود اپلیکیشن مستر بلیط بسیار ساده و راحت است. شما می توانید بسته به نوع سیستم عامل گوشی خود این اپلیکیشن را از کافه بازار یا سیب اپ دانلود و نصب کنید. اگر از سیستم عامل IOS استفاده می کنید آن را از سیب اپ و اگر سیستم عامل اندروید دارید آن را از کافه بازار پس از جستجو دریافت کنید.
همچنین راه دیگری که برای دانلود اپلیکیشن مستر بلیط وجود دارد این است که بر روی لینک دانلودی که در سایت مستر بلیط وجود دارد کلیک کنید و آن را دریافت کنید.
مستر بلیط، بهترین انتخاب
شاید از خود سوال کنید حالا که فهمیدم که با اپلیکیشن می توانم خرید بلیط را بدون دردسر انجام بدهم، آیا مزایای دیگری هم دارد؟ در ادامه از مزایای اپلیکیشن مستر بلیط با خبر شوید.
شاید یکی از دغدغه های اصلی کاربران اینترنت ثبت نام های طولانی و مراحل عضویت از وارد کردن اطلاعات تا ثبت ایمیل باشد، اما ثبت نام در اپلیکیشن مستر بلیط بسیار ساده و راحت است، شما تنها با پر کردن چهار پارامتر در قسمت عضویت می توانید ثبت نام خود را انجام دهید و نیازی هم به تایید ایمیل ندارید. البته شما بدون ثبت نام هم می توانید خرید خود را انجام دهید، اما از مزیت های ثبت نام کردن در اپلیکیشن این است که شما می توانید برای برخی مسیرها از تخفیف های ویژه ای برخوردار باشید. در مستر بلیط شما قبل از اینکه پرداخت خود را انجام دهید می توانید صورتحساب خود را مشاهده کنید و این امکان وجود دارد که مسیرها را ببینید و و حتی آن ها را با هم مقایسه کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته و تلفنی، کنسل و استرداد بلیط های هواپیما، اتوبوس و قطار از مزایای دیگر این اپلیکیشن است.
چگونه از اپلیکیشن مستر بلیط خرید اینترنتی انجام دهیم؟
با باز کردن اپلیکیشن سربرگ های موجود مربوط به بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس برای شما به نمایش در می آید و با جا به جا شدن بین سربرگ ها می توانید گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. خوبی این کار این است که دیگر مجبور نیستید هر بار به سایت های متعدد مراجعه کنید و صفحات زیادی را از سایت ها را بالا بیاورید. این گزینه ها در اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد چند ثانیه انتخاب خود را انجام دهید.

خرید بلیط هواپیما
برای خرید بلیط هواپیما کافی است مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب کرده و مسیرهایی که به شما پیشنهاد می شود را مشاهده کنید. در این مرحله همچنین می توانید قیمت های روزهای هفته را ببینید و با هم مقایسه کنید. پس از انتخاب زمان پرواز بین شرکت های هواپیمایی مثل ایران ایرتور، معراج، ماهان، تابان یا ایران ایر یکی را انتخاب کرده و دکمه رزرو آنلاین را لمس کنید. در این مرحله شما می توانید پس از وارد کردن اطلاعات شخصی، صورتحساب خود را ببینید و پس از تایید نهایی به صفحه پرداخت ارجاع داده می شوید. برای اینکه پرینتی از بلیط خود داشته باشید، اپلیکیشن مستر بلیط این امکان را به شما می دهد که بلیط خود را با فرمت پی دی اف در گوشی همراه خود ذخیره کنید.


No comments.

You must be logged in to comment. Please sign in or join Prosebox to leave a comment.