اتوبوس راه آهن in Camden Enterprise Hotel

  • Aug. 19, 2020, 1:08 a.m.
  • |
  • Public

اتوبوس‌های راه آهن طرفداران بسیاری دارند و از ایمنی بالایی برخوردار هستند. ایده به کار رفته در ساخت این اتوبوس موجب شد که افراد بتوانند با استفاده از اتوبوس‌های بین شهری ریلی سفر سریع تری را تجربه نمایند.

اتوبوس‌های راه آهن با سرعت بسیار مناسبی بین خطوط ریلی حرکت می‌کنند در نتیجه سفر با آن ها با خطر کمتری همراه است و برای افرادی که از مسافرت با اتوبوس های بین شهری می ترسند می تواند انتخاب مناسبی باشد.
اتوبوس های خاص و عجیب
با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سطح آگاهی در امکانات و تجهیزات ساخت اتوبوس های عجیب و غریب و خاص در بعضی از کشورها آغاز شده است، این اتوبوس ها بیشتر جنبه تزئینی و گردش کوتاه مدت را دارند و تا به حال برای سفر های طولانی مدت و جابجایی میان شهری استفاده نشده اند و علاقمندان خاص خود را نیز دارند.

اتوبوس پدالی
هند دومین کشور پر جمعیت است و همیشه شاهد تولید محصولات عجیب و غریب از این کشور هستیم. اتوبوس‌های پدالی که بیشتر به عنوان سرویس مدرسه در هند استفاده می‌شوند در واقع از قراردادن اتاقک یا محل بار بر روی یک دوچرخه ساخته شده‌اند.

اتوبوس با موتور جت
این اتوبوس بسیارعجیب توسط فردی در انگلستان تولید شد که به شدت عاشق سرعت بود.

او اتوبوس را به نحوی ساخته که قادر است با موتور جت حرکت کند. برای ساخت بدنه اتوبوس از ورقه های آلومینیوم استفاده شده اما با دلیل امنیت پایینی که دارد نمی‌توان خیلی از آن استفاده نمود.

از زمان ساخت اتوبوس موتور جت تا کنون چندین بار بیشتر مورد استفاده قرار نگرفته است زیرا احتمال آنکه در سرعت های بالا اتوبوس متلاشی شود بسیار زیاد است.
برای سفر و خرید بلیط میتوانید به سایت های فروش بلیط مراجعه کنید و بلیط اتوبوس مشهد یا هر شهر مورد نظرتون را از این سایت خریداری کنید.


No comments.

You must be logged in to comment. Please sign in or join Prosebox to leave a comment.